Friday, February 18

Jom Sertai Bloglist IR @ Blog Lebah

 

 

Assalamualaikum :)

Ambil mase sekejap unrtuk join segment IR. Klik SINI untuk ke page beliau yaw!

 

Review : Blog IR @ Izamir Ridzwan sangat simple! If compare to my blog, memang sangat berbeza sebab Amy minat kalerful Hehe! Blog IR just guna template awan and header lebah joget-joget, yet got a lot of fans I tell you!! I jealous tahu?? Entry IR mampu attract blogger untuk bace more and more and more. At first macam pelik jugak la, how come blog lebah ni famous sangat, ramai blogger dok sebut-sebut. After view and view his page, I got the answer!! IR rajin update, info menarik plus he’s HANDSOME! Eh, ade kaitan ke..?? Haha Jangan marah IR..

Yang penting blog IR memang standard otai-otai oke! Jom reramai jenguk blog beliau.. :)

7 comments:

Anonymous said...

thanks nurul

SI MILLY'S said...

@Izamir Ridzwan

no biggie! :)

.:|kamaryeah|:. said...

kunjungan dr bloglist IR~

salam perkenalan~

SI MILLY'S said...

@.:|kamaryeah|:.

salam juga :)

Anonymous said...

Salam terjah dari blog IR

SI MILLY'S said...

@Novelgurl

hi dear :)tq dropping!

Anonymous said...

Have you played [url=http://mastercardcasinos.biz.tc]MasterCard casinos[/url]? Can I trust it?

Exchange Link